Mijn jaar in Amerika !

Halloween, Regionaal kampioen, Thanksgiving, MY BIRTHDAY en meer

Hallo allemaal,

Na mijn laatste blog was het al bijna Halloween, Ik ben samen met mijn vriendin Frankie en haar broer met vriendin naar een concert van Mac Miller geweest. Het was super gaaf en Ik was met Frankie verkleed als de Pink ladies van Grease.Ook heb ik een pompoen uitgesneden. Halloween is hier echteen heelgroot ding. Allle huizen zijn versierd en op school mochten we ons op vrijdag verkleden.

Het weekend na Halloween had ik het regionaal kampioenschap met cheerleading. Ik was super zenuwachtig, maar ik wist dat het goed moest komen omdat we hier zolang voor hebben getraind. Het was mijn eerste keer dat we een competitie hadden dus ik wist totaal niet wat ik ervan moest verwachten. Eerst moesten we opwarmen en onze routine nog een keer doornemen voordat we opmoesten. Toen ze de awards gingen uitdelen zaten we met alle cheerleader teams in een cirkel. We hielden elkaar handen vasttoen ze bij onze divisie aankwamen. Eerst vertelde ze de 3e plaats.... toen de 2e plaats.... en toen hoorde we HERITAGE JV COED CHEER TEAM FIRST PLACE !!!!! WE WAREN REGIONAAL KAMPIOEN GEWORDEN. Iedereen begon te huilen van geluk. Het was zo gaaf om mee te maken.

Toen was het tijd voor Thanksgiving. Ik was de hele week vrij van school en op donderdag avond hadden we dinner met de hele familie. Het was super gezellig. Er was heel veel eten. Na het dinner ben ik met mijn vriendin Frankie gaan shoppen op Black Friday. We zijn naar een hele grootte shoppping mall geweeest. Het duurde meer dan een uur om een parkeer plaat te vinden. Er waren abnormaal veel mensen en echt kunnen winkelen was voor ons echt onmogelijk. We zijn alleen naar de winkels geweest waar we echt graag heen wilde en zijn toen terug gegaan haar huis en hebben ons klaar gemaakt voor mijn Brithday dinner. Frankie en haar broer hebben mij mee uiteten genomen naar een super leuk Amerikaans restaurant.

Na mijn verjaardags dinner ben ik op zondag naar de bioscoop geweest met mijn cheerleader team ook voor mijn verjaardag. Toen we terug kwamen van de film ben ik samen met mijn gastzusje Katie tot 12 uur opgebeleven want toen was het 30 november. MY BIRTHDAY. Na alle berichtjes van mijn Nederlandse family en vrienden ben ik rond een uurtje of 2 uur s'nacht in slaap gevallen en ging om 6 uur mn wekker alweer voor school. Toen ik op school aankwam stonden al mijn vrienden bij de deur en zonden ze HAPPY BIRTHDAY voor mij. ook in mijn Wiskunde klas en cheerpractice werd er voor mij gezonden. Na school ben ik me mijn gastgezin uiteten geweest waar vervolgend het hele restaurant voor me heeft gezongen. Het was zeker een hele geslaagde verjaardag.

Gister (5 december) had ik staats kampioenschap met cheerleaden. Helaas zijn we 3de geworden, maar het was zeker een super ervaring en iets heel speciaals om mee te maken. Na ons kampioenschap had ik een surprise party voor een vriendin van mij. Ik ben de hele avond bijhaar geweest. Toen ik vanochtend wakker werd was sinterklaas bij ons langs geeest. Eerder deze week hadden we onze schoen al gezet en zat er eenchocolade letter in. En nueen hele zak met pakjes bij de deur. We hebben vanochtend alles opgemaakt en iedereen was super enthousiast.

In mijn laatste blog had ik een aantal vragen in de reactie gekregen. Een van die vragen ging over het niveau op school. Ik denk dat je het niveau van hier kan vergelijken met VMBO bij ons. Voor mij is het niet heel moeilijk. al mijn cijfers zijn een C of hoger (een Cis rond een 6-7). Alles op school gaat goed en ik kan goed meekomen met de taal.

Hopelijk komt mijn volgende blog iets sneller. :)

Groetjes,

Esmee

Kiss

Reacties

Reacties

Monique Waar

Hee Esmee ik lees jouw blog altijd in 1 adem uit, jij maakt zoveel mee ! Echt geweldig !! Kijk nu al uit naar je volgende blog ????
Succes Emee en geniet !
GR Monique

Joyce

Super leuk weer om te lezen!! Enjoy!

Funda

Hoi Esmee,

Wat maak jij toch hele leuke tijd mee.
Im geniet zo van je verhaal dat
ik niet kan wacht op je volgende verhaal.
Ik ben blij dat je lekker kan genieten van de mooi momenten.
En ik wens je bijdeze een hele fijne kerst en een heel gelukkig en gezond 2016.

Groetjes Funda, Hakan en de kids.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!