Mijn jaar in Amerika !

NY & eindelijk bij mijn gastgezin

Hallo allemaal,

Na mijn laatsteupdate vloog de tijd voorbij. Voor ik het wist stond ik op Schiphol met mijn familie, ik checkte mijn koffer in en toen moest ik echt afscheid nemen. Na eenhoop tranen voelde het goed om weg te gaan. Dit was waar ik zo lang naarhad uitgekeken.

Na een vlucht van bijna 8 uur kwamen we met de hele groep aan in New York! Als eerste zijn we naar een shopping mall gegaan en daarna naar het hotel. We verbleven in het Double Tree Hilton Hotel in New Ark. Toen we aankwamen zijn we met een groep meiden gaan zwemmen en daarna met zijn alle pizza gaan eten.

De volgende dag hebben we een hoop gedaan engezien in New York. We hebben gewandeld door het Central park & over de Broocklyn Bridge, gewinkeld op 5th Avenue & in Chinatown, daarna gegeten in het Hardrock café (die hamburger was DELICIOUS!!!) en als afsluiter zijn we op het dak van de Rockefeller Center geweest, ook wel the top of the rock. Na deze lange dag was het tijd om terug te rijden naar het hotel en moesten we ons klaar maken voor dag 2 in New York.

Dag 2 in New York. Er stond weer een hoop op het progamma. Na het ontbijt werden we opgehaald met de bus. We zijntoen naarhet 9/11 memorial geweest. Dat was echt heel indrukwekkend. Daarna hebben we een boottocht gemaakt over de Hudson rivier langs het vrijheidsbeeld en de skyline van New York. Vanuit daar hebben we de subway genomen naar Coney Island. Coney Island is een soort permanente kermis met heel veel achtbanen en een strand met pier. Na Coney Island was het tijd om iets te eten. We zijn naar een restaurantje geweest en hebben daar pizza gegeten. Om alles af te sluiten zijn we naar Times Square geweest waar we zelf mochten rondlopen, winkelen en natuurlijk foto's maken.Na Times Square was het tijd om terug te gaan naar het hotel en moesten we onze koffers inpakken voor onze door vlucht naar het gastgezin.

Ik heb twee super leuke dagen gehad in New York maar ik had er super veel zin in om mijn gastgezin te ontmoeten. Om 6 uur sochtend werd ik met een groep opgehaald en werden we naar het vliegveld gebracht.Al mijn spullen waren weer ingepakt en ik was klaar om te gaan.Na een vlucht van bijna 4 uur was ik eindelijk aangekomen in Denver waar mijn gastgezin op mij stond te wachten. Toen ik de roltrap op liep naar de aankomst hal stonden ze klaar met een groot bord. We hebben een foto gemaakt en zijn daarna naar huis gegaan. De buren gaven een pig roast feest. Wij zijn daar heen gegaan en zo leerde ik gelijk iedereen kennen.

Inmiddels ben ik hier nu al 4 dagen. Het klinkt zo kort, maar het voelt alsof ik hier al weken ben. Mijn ouders en broertjes zijn super lief voor mij, ik voel me al helemaal thuis. De omgeving hier is zo mooi en ook het huis is echt super gaaf! Er is zelfs een thuis bioscoop in de kelder!!! We hebben hier al een hoop gedaan. Ik heb al heel veel nieuwe mensen ontmoet, vrienden van mijn gastouders, maar ook meiden en jongens van mijn nieuwe school.

Donderdag heb ik een pool party bij een meisje uit mijn wijk, Natalie heet ze.Op vrijdag gaan we samen met haar vriendinnen heel vroeg naar school. Iedereen neemt iets te eten mee en dan kijken we met zijn alle naar de zonsopkomst. Daarna begint onze eerste school dag. Natalie zit in het cheerleaderteam van school. Toen ik haar vertelde dat ik ook graag in het cheerleaderteam wil zei ze gelijk dat ze me heel graag wilt helpen met oefenen voor de try outs. Omdat ze op mijn school mensen nodig hebben voor het cheerleader team is het al zeker dat ik een cheerleader ben als ik try outs doe. De try out bepaald alleen nog welke positie ik zal innemen in het team.

Volgende week start home coming op school. Het thema dit jaar is Vegas. Iedereen moet de hele week 'verkleed' naar school komen in iets wat te maken heeft met Vegas. Op vrijdag is de Home Coming Dance. Natalie en ik gaan samen winkelen voor vegas items en voor onze jurk die we aan doen op de Home Coming Dance.

Morgen wordt mijn broertje Gage 3 jaar en geven we een klein feestje voor hem bij het zwembad. Donderdag moet ik naar school om mijn vakken pakket te kiezen en krijg ik een rondleiding door de school. Er staan zoveel leuke dingen op het progamma, ik kan bijna niet meer wachten.

Groetjes,

Esmee

Kiss

Reacties

Reacties

Linda

Leuk om te lezen! Het lijkt wel een film waarin je bent belandt. ????

Andrea

Geweldig Esmee ik geniet nu al van je reis verslag ,
En super dat je het zo leuk heb in je nieuwe gezin .
Blijf je volgen hoor x

karin

Geweldig Esmee! Leuk om te lezen allrmaal. Volgens mij wil jij daar straks niet meer weg? Have a nice time in America! X

Koosje

Wat een super verhaal,het lijkt idd wel of je er al jaren woont,zo makkelijk klinkt het.Heel veel plezier.xxxxx

Maroesja

Wat ontzettend leuk om te lezen! Veel plezier met alles wat gaat komen de komende tijd. X

Hanneke van der Panne

Leuk om alles mee te beleven met jou. Veel plezier

Jenny

leuk om alles te lezen

Carla

Leuk om te lezen Esmee!
Heel veel plezier in je nieuwe omgeving!
Groetjes uit Alphen

elly van den Berg

Jij hebt het er maar druk mee ontzettend leuk om je te volgen. Genietlieffie van alle dingen die om je heen gebeuren en blijven schrijven dikke kus van mij

Joke wetsteijn

Esmee wat een fantastisch geweldig verhaal en in deze week al zoveel meegemaakt ,ik ben benieuwd naar al je ervaringen die je op doet.heel veel plezier in je Vega's week .ik blijf je volgen ????

Richard

Super Esmee,
Leuk om je zo te volgen. Je heb het super naar je zin en je gaat waarschijnlijk nog veel meer leuke spannende dingen mee maken.
Enjoy all the moments and have a great stay in Denver.

Monique

Hi Esmee,
Wat fijn dat je met open armen bent ontvangen door je gastouders en broertjes ! Esmee als Cheerleader, ik zie het al helemaal voor me :-)
Fijne dag morgen met het vieren van de verjaardag van Gage.
Ben benieuwd naar je volgende verhaal.
Tot mails Esmee en ENJOY X

José

Leuk om te lezen Essie, groeten uut Grunn

Anneke

Hoi Esmee,
Leuk om je belevenissen te lezen. Fijn dat je er nu bent en alles op zijn pootjes terecht is gekomen!
Wens je een goede start op je school!
Groet, Gerard en Anneke Zantboer

Opa

Geweldig, ik blijf je volgen. xxx

Aad Hermann

Wat is het weer leuk om je verslag te lezen. Je schrijft het met zoveel enthousiasme dat ik er jaloers van word. Ik vind het heel knap van je dat je je zo thuis voelt en meedoet aan allerlei activiteiten. Het lijkt mij ook een hele belevenis om in het stadion een foot-ball game mee te maken en dan ook te kunnen en mogen cheerleaden.
Ik hoop dat je weer snel een verslag schrijft.
Have fun and good-bye.
I love you

Pappa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!