Mijn jaar in Amerika !

Klaar voor vertrek

Hallo allemaal,

Na een lange tijd is het eindelijk weer tijd voor een update.Ik heb vanaf februari heel veel contact gehad met mijn gastgezin en mijn gastzusje uit Japan. Ook heb ik een pakketje met Nederlands eten naar hun opgestuurd, en heb ik van mijn gast gezin en aantal kaarten en een kettinkje gekregen. Afgelopen week stuurde mijn gastmoeder een fotovan onze slaapkamer dat hij klaar is voor onze komst. Het zijn super leuke en lieve mensen. Ik zal het daar zeker naar mijn zin gaan hebben.

6 Juni hadden wij een interview bijeenkomst met alle studenten die ook net als ik naar Amerika gaan.Na de bijeenkomst zijn de papierenopgestuurd voor het aanvragen van het visum.Ik had allesvoor het consulaat in orde gemaakt en mocht op 2juli komen om mijn visum aan tevragen.Mijn paspoort was niet optijd terug voor mijn vakantie, dus ik hebbij de marechaussee op Schiphol een noodpaspoort aan moeten vragen.Gelukkig is dat gelukt en kon ik mee naar Curacao.

Toen ik inCuracao was kreeg ik na eenaantal dagen het bericht van mijn tante dat mijn paspoort met visum was aangekomen. Ook mijn vliegtickets lagen in de brievenbus. Na een heerlijke maand in Curacao was het tijd om naar huis te gaan en mijn koffer voor het vertrek naar Amerika in te pakken.Op 1 augustuszijn wijgelandin Nederlanden zijn wijnaar de verjaardag van mijnneefje gegaan. Daarvertelde mijn familie dat ze me kwamen uitzwaaienop Schiphol.

Ikheb de afgelopen 2 dagen de laatste dingen geregeld en gekocht.En mijn moeder heeft alle kleren gewassen die ik mee wilde nemen naar Amerika. Vandaagheb ik mijn kofferingepakt. Het duurde even maar alles zit erin en hij weegt precies 23 kilo.Vanavond komen mijn neefjesen oom afscheid nemen en daarnavoor de laatste keer met mijn gezin uiteten.

Op dit momentmoet ik nog 15 uur,44minuten en 20 seconden wachten voordat mijn grote avontuur gaatbeginnen.Om 9.15 uur vlieg ik met de andere studenten naar New York voor de oriëntatie.Zaterdagom 8.06 uur vlieg ik door naarDenver om eindelijk mijn gast gezin te ontmoeten.

Groetjes,

Esmee

Kiss

Reacties

Reacties

Linda van Broekhoven

Lieve Esmee,
Heel veel plezier met je grote avontuur.
En dat al jouw verwachting uit mogen komen.

Groetjes Linda

Funda Yuceloglu

Lieve Esmee,

Heel veel plezier en succes met je grote avontuur.
Ik hoop dat je het naar je zin krijt en dat je volop gaat genieten.

Groetjes Funda

Monique Waar

Die Esmee, ik vind het zo stoer !!
ENJOY !!!!!!

Andrea

Hoi Esmee
Leuk te horendat alles goed is gegaan ,vind het leuk om je te volgen .
En al je ervaringen te lezen ,kan ik er met je oma over praten.
Gr andrea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!