Mijn jaar in Amerika !

Vertrek datum

Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag en super leuk mailtje gehad.

"Graag willen we je laten weten dat jouw vertrek voor het High School programma is vastgesteld! Je bent ingedeeld op New York oriëntatie 2 en vertrekt op woensdag 5 augustus naar Amerika. Je zult deze dag samen met andere studenten en Travel Active begeleiding vertrekken. Je begint jouw uitwisseling met de oriëntatie in New York en op zaterdag 8 augustus vlieg je verder naar jouw gastgezin."

Ikzal op 5 augustus om 9:15Nederland verlaten. Op 8 Augustus vlieg ik door naarDenver en dan kan ik eindelijk mijn gastgezin ontmoeten!

Ik heb de afgelopen dagen al een aantal keer contact gehad met mijn gezin in Amerika via de mail en Facebook. Het zijn super leuke en lieve mensen.

Nog 1 week les,dan de toetsweek, examentrainingen en daarna is het zover. Op 12 mei beginnen mijn examens. 6 juni hebbenwe eeninformatiebijeenkomst met alle andere studenten die ook naar Amerikaanse gaan. Daar kijgen we de laatste informatie en dankunnen we het visum gaanaanvragen.

Via een app hou ik bij hoeveel dagen ik nog moet wachten voordat ik vertrek. VANDAAG NOG 134 DAGEN !!! Het aftellen kan nu echt gaan beginnen.

Groetjes,

Esmee

Kiss

Reacties

Reacties

Monique Waar

Wat ontzettend spannend !!!
Leuk ook dat je dit met ons wilt delen, op deze manier reizen wij een beetje met je mee :-)
Ik blijf je in ieder geval volgen !

Gr Monique

Richard Molle

134 dagen ... Nog zo lang ;-)
Ik geniet nu al om je op deze manier te volgen.

Greetings

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!