Mijn jaar in Amerika !

Ik ben geplaatst !

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik een gastgezin heb in Littleton. Dat is een dorp in Colorado naast Denver. Ik ga naar de Heritage High School ook in Littleton. Ik heb een heel leuk gezin. Mijn vader is 35 en heet Eric. Mijn moeder is 34 en heet Adrienne. Ik heb 2 broertjes. Axel van 4 en Gage van 2. Ook heb ik een hond Mila en een kat Addie. Ik krijg mijn eigen kamer en badkamer.Ik vertrek op 5 augustus 2015. Danga ik met eenhele groep naar New York voor de introductie week.

Ik kom niet alleen in het gezin. Er komt ook een meisje uit Japan. Ze is ook 16 net zoals ik en heet Makoto. Ik hoop dat ik snel contact met haar kan opnemen om haar beter te leren kennen.

Ik heb nu al super veel contact met alle anderen die ook naar Amerika gaan. Er is een groeps app aangemaakt waar we van alles met elkaar delen. echt heel erg leuk!

Nu ik zeker weet dat Amerika door gaat geeft dat mij nog meer motivatie om m'nhavo diplomate halen. want zonder diploma gaat het hele feestje niet door.

Ik ben zo benieuwd naar mijn gezin. Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd naar mijn ouders in Amerika. Ik hoop dat we via de mail en skype elkaar al beter kunnen leren kennen.

Ik heb er zo onwijs veel zin in ! Ik ben mijn oudersheel erg dankbaar dat ze mij deze kans geven.

Groetjes,

Esmee

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!