Mijn jaar in Amerika !

Korte blog. Kerst & oud en nieuw

Hallo allemaal,

Kerst begon voor mij op RTLXL gemist. Want wat is een kerst zonder de All You Need Is Love Kerst Special. Na een aantal zakdoeken verder en eenmakeuptouch-up kwam de hele familie over en hadden we een dinner. Het was super gezellig en aan het einde van de avond gaven alle neefjes en nichtjes de kerstcadeautjes aan elkaar.

De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt rond een uurtje of 6!!!!! want het was tijd voor de cadeautjes. Opa en Oma kwamen ook langs en zo hebben wij de hele ochtend cadeautjes uitgepakt. Ik heb ontzettend veel gekregen. Omdat ik altijd loop te zeuren dat ik het s'nachts koud heb, heb ik een elektrische deken gekregen en speciale dekens die warmte vasthouden. Ook heb ik een hele stapel kleding en makeup gekregen. Het was zeker een geslaagde kerst.

Oud en nieuw heb ik gevierd met mijn vriendin Frankie. We hebben een feestje gegeven bij haar thuis en al onze vrienden kwamen langs. We hebben het super gezellig gehad. Toch is oud en nieuw hier anders dan in Nederland. Vuurwerk is illegaal in Colorado dus toen de klok 12 sloeg was het heel stil buiten. Ook is er een verschil met kerst. Ze maken hier de cadeautjes open op 1e kerstdag en niet op kerst avond. En 2de kerstdag kennen ze hier niet.

Sorry voor de korte blog deze keer. Ik heb nu al 2 weken vakantie en ik maak niet zo heel veel mee. Ik ben bijna elke dag met Frankie en ik kijk de hele dag door Netflix. Hopeljk voor je het toch leuk om te lezen en tot snel !

Groetjes,

Esmee

Kiss

Reacties

Reacties

yolande v broekhoven

Ok voor jou een Gelukkig 2016 in Amerika ! Geniet van je tijd daar en het is altijd leuk om iets van je te horen ! Knuf xx

Joyce

Altijd leuk om je blogs te lezen. Deze is erg kort maar niet minder leuk!! Gelukkig nieuwjaar en ik wacht weer op je volgende blog.

karin

Happy New year Esmee xx

Andrea ekelo

Hallo Esmee weer leuk om te lezen ,ja ze hebben maar een kerstdag is even wennen he ,maar toch leuk om te lezen .
Zijn net thuis we zijn uit eten geweest met je Oma was heel gezellig.
Hebben jullie al sneeuw ?
We hebben hier ne regen .
Groetjes ????

alieroedoe@me.com

Hallo lieve schat leuk om je verslag te lezen altijd fijn om te weten dat het goed met je gaat Ja kerst is anders als bij ons maar je hebt het wel leuk gehad en een heerlijke electriche deken gehad omdat je het zo koud heb In Ned blijven de temperatuur erg hoog alles staat in bloei op de abtsweg staan de narcissen ook al ln bloei maar het word wel kouder van de week alhoewel het van mij niet hoef ik hou niet van sneeuw kan ik de deur niet uit want dan durf ik echt niet te rijden Lieverd ik had geen Skype maar ik ga je gauw bellen Veel liefs x x x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!